FAQ

FAQ:

Het product dat ik zoek staat niet op de website
Geen probleem! Neem even contact op met onze klantenservice en zij zullen u daar graag mee helpen. Op de website vind u de meest voorkomende artikelen maar ons assortiment is veel uitgebreider. Daarnaast leveren wij ook maatwerk dus wij kunnen u vast helpen.

Hoe kan ik mijn producten terugsturen?
Standaard artikelen kunt u ruilen of retourneren binnen 14 dagen na aankoop. Het is van belang dat de producten die u ruilt of retourneert compleet zijn en in de oorspronkelijke verpakking zitten. U kunt uw producten per post retourneren. De portokosten voor de verzending van een retourbestelling zijn voor eigen rekening. Neem in elk vooraf contact op met onze klantenservice voor de retourprocedure.

Product beschadigd, of niet compleet?
Is het product beschadigd of niet compleet, neem dan zo direct contact op met onze klantenservice. In overleg met u regelt de klantenservice dat u gratis een nieuw, onbeschadigd en compleet exemplaar opgestuurd krijgt. Wil u uw geld terug, dan kan dat ook. Wij nemen de kosten voor het retourneren van het (beschadigde) product voor onze rekening. Uw geld wordt teruggestort zodra wij het product retour hebben ontvangen.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een artikel terugstuur?
Als u uw product binnen 14 dagen terugstuurt en geen nieuw exemplaar wilt hebben, kunt u er voor kiezen het aankoopbedrag terug te vragen. Het bedrag wordt dan na ontvangst van uw bestelling overgemaakt op uw rekening.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ben u na het plaatsen van uw bestelling van gedachte veranderd? Wilt u de bestelling annuleren? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice.

Ik heb wel een orderbevestiging gehad, maar geen betalingsbevestiging. Wat nu?
Heb je betaald met iDEAL? Dan ontvang je een betaalbevestiging. Controleer even of het bedrag van de rekening is afgeschreven. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.

Is jullie hele assortiment ook beschikbaar in de winkels?
Helaas hebben wij door de omvang van ons assortiment en de afmetingen van onze producten niet de mogelijkheid alle artikelen in een winkel te presenteren.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
Afmelden gaat heel eenvoudig, stuur een e-mail naar [email protected] met het e-mailadres waar je de nieuwsbrief op ontvangt. Wij zorgen er dan voor dat je geen nieuwsbrief meer ontvangt.

Wanneer heb ik mijn bestelling binnen?
Voor standaard producten is onze gemiddelde levertijd 3 tot 5 werkdagen. In het weekend wordt er niet geleverd. Houdt er dus rekening mee dat, wanneer u uw bestelling op woensdag, donderdag of vrijdag plaatst, deze waarschijnlijk na het weekend wordt geleverd.

Het kan natuurlijk voorkomen dat door externe factoren uw bestelling een dag later bezorgd wordt. Natuurlijk doen wij er alles aan om onze levertijd zo kort mogelijk te houden.

Afhalen van uw bestelling kan alleen in overleg en op afspraak.

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
De verzendkosten variëren per bestelling aan de hand van gewicht. Wij berekenen alleen de werkelijke kosten door. De verzendkosten kun u berekenen in het winkelwagentje en worden op de checkout-pagina toegevoegd aan het totaal bedrag.

Wanneer wordt er franco geleverd?
Bij bestellingen boven € 1500,00 wordt er franco geleverd.

Hoe bereken ik het aantal m² als de eenheid m¹ is?
Het aantal m² is gelijk aan het aantal m¹ maal de breedte van het doek

Wat is het verschil tussen een blijvende maat en een snijmaat?
Als banen aan elkaar gemaakt worden en een kleed voorzien wordt van een zoom verandert het kleed van afmeting. Doordat het materiaal voor het maken van de zoom wordt omgeslagen wordt het kleed kleiner. Doordat bij het maken van een stik- of lasnaad de doeklagen elkaar overlappen gaat ook hier een stuk van de afmeting verloren. Kortom het verschil tussen snijmaat en blijvende maat is het verlies aan doek als gevolg van de bewerkingen van de banen.

Wat is het verschil tussen folie en gaas?
Een folie is een vloeistofdicht materiaal en een gaas is een weefsel met een open structuur. Een ander woord voor een gaas is een net.

Als er gesproken wordt over folie wat houdt de term gewapend dan in?
Folie kan geleverd worden in een gewapende en een niet gewapende kwaliteit. Ongewapende folie bestaat over het algemeen alleen uit een polyethyleen laag. Er zijn in de folie geen versterkingen aangebracht. Gewapende folie is voorzien van weefsel. Dit weefsel biedt de versterking aan de folie. Kortom de wapening kan gezien worden als versterkingsdraden, die aangebracht zijn om de folie te beschermen tegen eenvoudig uitscheuren. Over het algemeen is over deze wapening een coating aangebracht.

Wat zijn de openingstijden?
Maandag t/m vrijdag van 06:30 tot 17:00 uur