FAQ

FAQ:

Het product dat ik zoek staat niet op de website
Geen probleem! neem even contact op met onze klantenservice en wij zullen u daar graag mee helpen. Op de website vind je de meest voorkomende artikelen maar ons assortiment is veel uitgebreider dan hetgeen u op de site ziet. Daarnaast leveren wij ook maatproducten op ontwerpen op applicatie dus wij kunnen je vast helpen.

Hoe kan ik mijn producten terugsturen?
Standaard artikelen kan je ruilen of retourneren binnen 14 dagen na aankoop. Het is van belang dat de producten die je ruilt of retourneert compleet zijn en in de oorspronkelijke verpakking zitten. Je kunt je producten per post retourneren. De portokosten voor de verzending van een retourbestelling zijn voor eigen rekening. Neem in elk geval contact op met onze klantenservice voor de retourprocedure.

Product beschadigd, of niet compleet?
Is het product beschadigd of niet compleet, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. In overleg met jou regelt de klantenservice dat je gratis een nieuw, onbeschadigd en compleet exemplaar opgestuurd krijgt. Wil je je geld terug, dan kan dat ook. Wij nemen de kosten voor het retourneren van het (beschadigde) product voor onze rekening (wordt terug gestort na ontvangst van beschadigde product).

Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?
Alle producten die zichtbaar zijn in onze webshop zijn gekoppeld aan het voorraadsysteem van ons distributiecentrum en voorradig tenzij anders aangegeven. Het kan uiteraard wel voorkomen dat je een product zoekt en niet kan vinden in onze webshop. Is dit het geval? Neem dan even contact op met onze klantenservice, wij laten je dan weten wanneer een bepaald product weer op voorraad is.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een artikel terugstuur?
Als je je product binnen 14 dagen terugstuurt en geen nieuw exemplaar wilt hebben, kan je er voor kiezen het aankoopbedrag terug te vragen. Het bedrag wordt dan na ontvangst van je bestelling overgemaakt op je rekening.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ben je na het plaatsen van je bestelling van gedachte veranderd? Wil je de bestelling annuleren? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice.

Wat is de huidige status van mijn bestelling?
Om je op de hoogte te houden van de status van jouw bestelling, sturen wij je na elke stap in het bestelproces een bevestiging van de laatste status.

Ik heb wel een orderbevestiging gehad, maar geen betalingsbevestiging. Wat nu?
Heb je betaald met iDEAL? Dan ontvang je een betaalbevestiging. Controleer even of het bedrag van de rekening is afgeschreven. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.

Is jullie hele assortiment ook beschikbaar in de winkels?
Helaas hebben wij door de omvang van ons assortiment en de afmetingen van onze producten niet de mogelijkheid alle artikelen in een winkels te presenteren.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
Afmelden gaat heel eenvoudig, stuur een e-mail naar info@lammertsvanbueren.nl met het e-mailadres waar je de nieuwsbrief op ontvangt. Wij zorgen er dan voor dat je geen nieuwsbrief meer ontvangt.

Wanneer heb ik mijn bestelling binnen?
Voor standaard producten is onze gemiddelde levertijd 3 werkdagen. In het weekend wordt er niet geleverd. Houdt er dus rekening mee dat je, wanneer je je bestelling op woensdag, donderdag of vrijdag plaatst, deze na het weekend wordt geleverd.

Het kan natuurlijk voorkomen dat door externe factoren, je bestelling een dag later bezorgd wordt. Je ontvangt een e-mail als de levertijd wordt overschreden. Natuurlijk, doen wij er alles aan om onze levertijd zo goed mogelijk na te komen.

Afhalen van je bestelling kan alleen in overleg en op afspraak.

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
De verzendkosten variëren per bestelling aan de hand van gewicht en afmetingen. Wij berekenen alleen de werkelijke kosten door en kunnen desgewenst vooraf opgave doen van de te verwachten kosten.
Wanneer je ervoor kiest om je bestelling af te halen in de winkel, betaal je uiteraard geen verzendkosten. 

Wanneer wordt er franco geleverd?
Bij bestellingen boven € 1000,00 wordt er franco geleverd met uitzondering van isolatiekleden.

Hoe bereken ik het aantal m² als de eenheid m¹ is?
Het aantal m² is gelijk aan het aantal m¹ maal de breedte van het doek

Wat is het verschil tussen een blijvende maat en een snijmaat?
Als banen aan elkaar gemaakt worden en een kleed voorzien wordt van een zoom verandert het kleed van afmeting. Doordat het materiaal voor het maken van de zoom wordt omgeslagen wordt het kleed kleiner. Doordat bij het maken van een stik- of lasnaad de doeklagen elkaar overlappen gaat ook hier een stuk van de afmeting verloren. Kortom het verschil tussen snijmaat en blijvende maat is het verlies aan doek als gevolg van de bewerkingen van de banen.

Wat is het verschil tussen folie en gaas?
Een folie is een vloeistofdicht materiaal en een gaas is een weefsel met een open structuur. Een ander woord voor een gaas is een net.

Als er gesproken wordt over folie wat houdt de term gewapend dan in?
Folie kan geleverd worden in een gewapende en een niet gewapende kwaliteit. Ongewapende folie bestaat over het algemeen alleen uit een polyethyleen laag. Er zijn in de folie geen versterkingen aangebracht. Gewapende folie is voorzien van weefsel. Dit weefsel biedt de versterking aan de folie. Kortom de wapening kan gezien worden als versterkingsdraden, die aangebracht zijn om de folie te beschermen tegen eenvoudig uitscheuren. Over het algemeen is over deze wapening een coating aangebracht.

Wat zijn de openingstijden?
Maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur
Zaterdag reparatie dag van 9:00 tot 17:00 uur